2006年5月5日星期五

他說:你欠我一餐茶





時間:2006年5月4日 (慶祝五四運動乎?) 7時許
地點:茶果嶺道前四山公立學校校址,新域劇團團址
人物: 潘記 [潘],劇友BS,劇友LW,乜都睇 [乜],其他觀眾男女數人,編劇Connie,新域職員J,演員A,B 二人

開場時:
新域會址晚上水靜河飛,直到乜都睇與劇友BS 及 LW 在晚上7時20分左右到達,才有點生氣。跟著其他觀眾男女數人,編劇Connie,演員A等人也於7時30分左右到達。眾人聚集在地下排練室外等候。

7時30分左右,潘記施施然於樓上下來 (他辦公室在二樓)。

潘:嘩,今日咁多人。
J :係啊。
潘:人齊了嘛?
J :仲未,演員B 仲未到呢。
潘 :咁我地等多一陣吧。
潘看到乜和 BS,點頭,他卻未見過 LW。

潘 :喂,你地咁捧場牙...
乜 和 BS :係呀,都好耐無黎過喇,探下你嘛....
潘 :咁,手信呢...
乜 和 BS (你眼望我眼,然後乜遞出雙手):兩梳蕉,收唔收貨....
潘 : 帶兩梳蕉黎就算?.....(對 LW) 未見過你?
LW :係呀,係第一次黎呢度。
潘 :咁你洗唔洗周圍參觀下?
乜 (忙不迭說,免得潘繼續要手信):好呀....我帶你上去睇睇我地個陣時整個 D 書丫....

乜,LW,BS 上二樓去,參觀了那「一眼睇晒」的藏書。然後又回到地下和眾人一起。但演員B還未到。眾人沒有交談,氣氛開始有點尷尬。
潘:呀,不如我介紹下D 地方比你地知丫。
眾人 :好呀。
(潘當時正站在排練室門前)
潘 :拿,呢個係排練室。你地知道呢處以前係學校啦... (眾人答知道)... 咁,拿,個處 (用手隨便指著排練室一個角落),以前係阿羅家英曾經係個度點點點點.... [乜沒有聽清楚他說甚麼]
眾人:係真唔係真呀?
潘 :係呀,你地唔知咩,羅家英係茶果嶺道四山公立學校畢業架....
(眾人覺得他在說笑,表現出不相信的神色)

乜 (一邊笑):潘sir 你又玩我地喇....
潘 (突然很認真地):拿,輸睹丫,若果羅家英真係係度畢業咁點,輸咩丫...
(其他人已經不敢答口,乜見他半認真的樣子,雖然知道他這般說一定是胸有成竹,心裡仍為帶了兩梳蕉探他而有點歉意,於是陪他打睹)
乜 :好,我同你睹,睹咩丫....
潘:睹... 一餐茶啦... 拿,輸左,要請我飲茶....
乜 :好,就咁話啦,你有咩證據丫.... (心裡已經想,能夠請得大編劇飲茶,真是求之不得呢)
潘:好,你地等等我下....

(潘快步上二樓辦公室,再下來時拿著兩本舊校刊在手,是茶果嶺道前四山公立學校的校刊)

潘:好,你睇下....(揭至其中一頁) ....拿,你自己睇睇喇....
果然,校刊內寫著:1980年,校友羅家英致詞....(見圖)
潘:拿,係唔係,你輸左喇....
乜:係播......一人做事一人當,唔關佢地事呢....(擔心其他人會爭著請潘sir飲茶)....我話左請我就請啦,你幾時得閒?一陣間完左呢個活動之後啦,好唔好?我好難得先至過黎播.... (LW 和 BS 望著乜會心微笑) 拿拿拿.....女仔約你,你唔好推呀!(乜跟著奸笑)

潘 (笑笑):好丫.......(向 LW 和 BS)... 你地都一齊黎?
乜 :梗係啦....
潘:唔,咁好丫... 一陣睇下完左D時間點啦....
然後差不多人齊,J 安排桌椅搬進排練室。又再等了一段時間,演員B 到,錄影機預備好,編劇 Connie 派發劇本,戲正式開始.....

****************************************************

唉,寫了這麼多字,也只是把正場開始前十五分鐘左右,各人的對話和行動整理出來。可知編劇真的不易做。

我們在做些甚麼?

這晚是「劇場裡的臥虎與藏龍計劃」的公開圍讀。我們聽了兩個新晉編劇未完成的劇本「圍讀」(其中一位是我認識多年的劇友)。圍讀是由演員把劇本朗讀一次,其他人聽過後可給予意見,也讓編劇感受一下劇本演繹出來的效果,再加以改善。當然,作為資深編劇,潘記也給予兩位新晉編劇一些意見。

然後,在七月,參與這個計劃的編劇會有機會公開試演新編的劇本。

這晚大家熱烈討論,完場已經 1030。我當然沒有和潘記吃茶去。 「你欠我一餐茶喇」潘記對我說。哈,我一定記得呢。

【「劇場裡的臥虎與藏龍計劃」公開圍讀 (二 ) 4.5.2006 7.30pm 新域劇團團址 由「PIP快樂共和」、新域劇團、劇場組合及香港藝術中心聯合策劃。 】




相關網誌:http://ilove-theatre.blogspot.com/2006/06/blog-post_17.html

沒有留言: