2006年6月25日星期日

無聊小故事:唔准諗野!




【本故事純屬虛構,如有雷同,實屬不幸】

 時間:清晨六時十分
地點:一張大床上
人物:左腦,右耳,婆婆
【開始時,婆婆在睡覺,可是從她的睡姿和身體反應顯示,她明顯睡得不好】

右耳:【在重覆地吸氣呼氣】嗚…呼…嗚…呼…嗚…呼….嗚…呼…嗚…呼…嗚…

左腦:【帶點無奈又不耐煩地說】 阿右耳妹妹,你咁早練抖氣呀,而家都係六點鐘咋噃,今日婆婆黃昏先出街,不如你再休息陣先啦…

右耳:【一邊說話還一邊吸氣呼氣】腦哥哥你有所不知,小妹練氣本當雞鳴即起。石屎森林那來雞鳴?唯有待見窗外曙光初現,即起來做早課。要不功夫疏懶,枉費了先前的努力,「吸音大法」難以大成。

左腦:【更不耐煩,但仍抑壓著 】你個咩「吸音大法」真係可以咁練到?婆婆話好似聽野無好到噃…咁點解你個孖生左耳妹妹又唔洗練氣既,仲係到借左聾耳陳隻耳咁,唔理三七廿一大覺瞓…右耳妹,你學下你妹妹啦,做人要輕鬆D 至得。今日係星期日,吊頸都要抖抖氣啦…

右耳:【仍然一邊說話還一邊吸氣呼氣】唉,腦哥哥,左耳妹就是被你寵壞了呢,我倆既為雙生兒,生來自是互補不足,理應共同進退,一起努力修練神功。可是妹妹生性頑劣,貪圖逸樂,已逐漸荒廢功夫…為姊真不知如何誘導她返回正途呢… 【 說著說著,聲音哽咽,呼吸越見急促 】…

左腦:【見她情緒激動,唯有先平服她的情緒】 哎呀,右耳妹你咪喊呀,喊醒婆婆就唔好啦…好好好,我唔講喇,你繼續練啦下… 【心想,真吹漲 】

右耳:【整理了一下情緒,又開始重覆地吸氣呼氣】  嗚…呼…嗚…呼…嗚…呼…嗚…呼…嗚…呼…嗚…

婆婆:【翻了個身,伸了個懶腰,帶點不滿地】左腦 !   【那邊廂右耳的練習沒有停過 】

左腦:【奇怪地,心想這麼早開工?婆婆你未醒噃,口裡卻答應著 】係婆婆,咩事呢。你今朝想諗個咩 topic 呢?

婆婆: 唉,左腦弟,我就係平時操得你太 Fit 喇,你家陣仲乜我都未叫你做野,你就自己搵野黎做呢?你好得閒咁話喇噃?得閒咪休息下囉 ! 你同隻右耳蠢豬係度講咁耐,把鬼咩?佢有病嘛,你唔係唔知架啦…

左腦: 【委屈地 】咁我見頭先先岩岩六點多D,想婆婆瞓下添嘛…

婆婆: 左腦弟你真係叻過龍… 你唔同隻蠢豬講咁多,婆婆我都係忍下佢慢慢練氣嗟,你明知佢話都冇咁易就流馬尿架喇,搞搞下呢,收唔到科…… 拿拿拿,你聽下,佢同我係處呵車呵車緊喇……  【果然右耳由練氣變成在唱呵車,像大戲練聲般】

左腦: 【痛苦地 】 對唔住呀,婆婆,我真係唔想咁架…

婆婆: 總之唔該你以後唔好同我自把自為,我未叫你做野你同我坐定定唔好開聲…

左腦:  係婆婆…【心裡想:我學電腦咁可以 power off 就好啦,唔洗心思思去幫婆婆打點一切…】  咁今朝洗唔洗開工呀?

婆婆:…唔…唔洗喇…星期日,安息日,唔 x 諗野喇  … 【然後起身去廁所 】


陽光照著床頭的鬧鐘滴答滴答的響。時間為六時二十五分。



~~~~ 完 ~~~~~

沒有留言: